♥UNICORN♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tilde - 11 augusti 2012 20:22

Rubriken förklarar kansk ehela poängen med detta inlägg ..


1, Cupen.

Hade ju en match igår, tre stycken idag oxå ska jag ha två stycken imorn. Vi vann den första matchen idag med 3-0, andra matchen fick JAG ta smäll efter smäll efter smäll och fy fan asso vad det gjorde ont! Först så tog jag bort bollen från det andra laget men så fort jag gjorde så kom hon jag hade tagit bollen för och gjorde nåt konstigt med mitt o hennes ben så jag ramlade rakt på bollen :p Men de sjukaste var att en annan tjej i hennes lag frågade om det gick bra och sa förlåt inte hon som gjorde det ._. Nästa smäll kom från att det var hörna och och det var deras boll. Hon sköt och jag hoppade framför tjejen som den var menad till hoppade upp i luften och fick den rakt mellan bena .. Och den sista smällen innan jag fick någ och bytte så jag fick vila lite var att hon sköt upp den rakt på ansiktet på mig! Men jag brydde mig inte fast de gjorde för jävligt ont och sköt upp den till forwardsen (Jag var back) så dem kunde dribbla och spela och sånt ^^


2, Magknip.

Fick magknip genom att vi har besök idag, de var Carros vänner Ida-Lisa o Josse, (Jag e hos pappa) Guuud va ont de gör D: </3


3, Rädsla.

Jag e skiiit rädd för att börja i 6:an :'( Asso jag var störst på skolan jag gick och ni e jag lika liten som dem jag kallade för "Mini minisar" -,- Men jag e mest rädd bara för jag börjar ju i en helt ny klass men nya människor :p Får iaf gå i min bästis klass :'DD


Och nu e ju inlägget klart men jag ska bjuda på en liten fail bild jag tog med wecamen;

 


 

Av Tilde - 10 augusti 2012 22:01

wtf? Asso, de e det väl visst?? De kanske är inte så fräsht (Stavning) men lixom ändå .. Man blir sjukt sårad! De var som i min förra skola (Vi hade bara upp till 5:an på den) vi var några som kom in i puberteten (Stavning) innan andra, och då när jag fick hår på min kropp så pekade typ alltid nån liten j'vel varje gång vi duschade efter gympan och sa; "Haha Rebecka du har hår under armarna!!" Ja och lixom -,- De stör mig så 7 mkt bra :p

Om ni tycker de e fel att jag har hår på min kropp varför har du då hår på huvudet?! Asso de e typ samma sak :p


Jajah, btw så åt jag nyss glass med Pappa, Carro och Emil :'33 (Carro=pappas tjej och Emil=hunden vår) De var vanilj och choklad glass, så gööööööööööött :'DD Har fotbolls cup i helgen som började idag de vart 3-0 till stdfftdd eller vad dem heter dem har så långt namn D:


   

Av Tilde - 10 augusti 2012 10:54

Jag lyssnade hela dagen igår på en kille som var med på nåt Dream Hack beat box tävling eller nåt sånt :p

Mne btw så på slutet av videon så skulle han tillbringa en liten beat box till sin vän "Bacon" xD Mne nu har jag fått den på hjärnan ;'/ Bacon, bacon, bacon ... Iaf här kommer den;


Han var ju lite snygg han som beat boxade ;) :D Men de kan väl ändå inte bara vara jag som tycker hon i lugg är lite konstig .. Eller? ._.


 

-

Av Tilde - 10 augusti 2012 00:27

(Sånna hära inlägg kommer komma ibland och då komme rjag lägga in bilder bara utan text!)


 

 

 

Av Tilde - 10 augusti 2012 00:13

Tjena tjena :') Mitt namn får jag ju inte säga så här med kommer jag säga att jag heter Rebecka Free så det inte blir så många konstigheter :)


Men jag e en tjej på 12 bass och jag älskar att göra bilder och photoshopa :') Men ALLA mina bilder är copyrihtade eller hur man stavar det så om ni försöker ta mina bilder så ligger ni risigt till ;)

Jga har haft hundra tals med bloggar förut men lixom aldrig lyckats hålla dem till liv, men ska försöka göra det så mkt som möjligt med denna för jag älskar namnet på den och designen ^^


Mne nu e lixom kl typ halv 1 på natten och alla i sängen sover såå .. ._.'

Dax att ta o lägga sig då :'D 

 

                      

Tidigare månad - Senare månad
Website Signs

HEJ, jag heter Tilde och är sjukt intresserad av fotografering och att bomba folks iPhone med egopics sen skickar jag dem tilll mig själv på kik eftersom jag har en bajs Samsung Galaxy Ace telefon. Är även en vanlig 12 åring som lever livet, läs, följ och

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards