♥UNICORN♥

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Tilde - 22 augusti 2012 21:53

  <-- Okej? Asså vad vill ni ha ut av det här jag fattar inte direkt ._.

Men dem 2 bästa sakerna är ju att ni inte ens har en blogg så ni kan ju inte direkt säga nåt, och att ni e så fega att ni inte kan säga era namn utan måste låssas vara min vän -,-


Och föresten, om ni tyckte dne va så "dålig" varför kollade ni på den 2 gånger då? Det måste ni ha gjort efter som jag hann svara på den första och de tog typ 15-30 minuter .. Vill gärna ha svar ! ^^


 

Av Tilde - 22 augusti 2012 18:52

En vän hade lagt upp ett foto där hon hade bruna ögon när hon igentligen har blå, creepy >,..,>


Fast de visade sig att hennes syrra var bara för kunglig på att redigera :'D Fast då kom jag på en jätte bra idé ! :o

Att jag kunde redigera en bild så att jag fick blå ögon, efter som jag vill ha det^^

Här är resultatet(Vart väldigt nöjd!);

 

 

 

Såhär såg bilderna ut innan jag redigerade dem .. ;

     


Tycks? :'D


 


Av Tilde - 22 augusti 2012 11:13

Sista dagen på sommarlovet och jag ligger i sängen med Em och bara slappar xD

Imorn börjar man skolan och det är faktiskt lite efter längtat ;)
Men första skoldagen är ALLTID värst för mig :/ Så jag vill bara ha den överstökad x33

/ Rebecka Free <3

Tidigare månad - Senare månad
Website Signs

HEJ, jag heter Tilde och är sjukt intresserad av fotografering och att bomba folks iPhone med egopics sen skickar jag dem tilll mig själv på kik eftersom jag har en bajs Samsung Galaxy Ace telefon. Är även en vanlig 12 åring som lever livet, läs, följ och

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards