♥UNICORN♥

Alla inlägg under november 2012

Av Tilde - 14 november 2012 21:37

Andra punkten på listan är att välta en ko , och det var Emilia som kom på det :)


Det är en person som har frågat om det inte var på "BitchKram" som dem kom på det dära med 1000 saker innan jag dör , jag tänker inte säga vem men nu får den heta "hen" .. Men ja ! Det är faktiskt så men det var ju Emilia och Wilma som kom på att vi skulle göra så ;)  


Jaa .. Har gjort headern åt Elin iaf OvO <3


Jag fick en bild som jag skulle göra 3 olika redigeringar av :


1,

 


2,

 


och min personliga favorit .. 3,

 


Jag vet ännu inte vilken av dem hon tar men vill gärna veta :) Men det är bara att vänta .. och vänta .. och vänta .. tills hon ändrar sin header.


Men idag så var det nån i 8:an på min skola som försvann när hon/han hade gympa/orritering (stavning) och då var typ alla lärare ute och letade efter den dära personen så då fick typ alla 6:or hål timme , då stog jag o pratade med några vänner innan min SO började sen tänkte jag fortsätta vårat lilla "samtal" efter SO:n oxå men då var dem inte där .. då frågade jag deras lärare vart alla från den klassen var och då sa han att dem fick sluta "tidigare"

Jag hade en ENDA tanke i mitt huvud då : "WHUUUUUUUUUUUUUUUUUT?! KL ÄR BARA 12:40 !!! och jag slutar 15:15 :(" Jag typ aggerade såhär då?:


          



Måste sova nu , eller sova och sova ...


xoxo, Tilde .♥




Av Tilde - 13 november 2012 15:51

Heej ! :) Jag har ju bloggat här förut men nu så tycker jag att det är dags att börja igen! :) Har ju varit i Thailand nyss och fått tillbaka massor med prov jag har gjort ! (iaf 2 ..) och det går super bra i skolan och jag har inte fått F i nåt ! :)


Till er som inte ser vad det står på min header :  

så står det:


Tilde

Oskarsson

1000 things,

i will be going to do before i die .♥


Och det handlar om att jag, Emilia och Wilma (dem är vissa av mina allra bästavänner i hela världen) ska göra en lista med 1000 saker vi ska göra i livet och det tänkte jag kasnke var lite intressant? ;)


Här är ett litet kollage hur jag ser ut nu för tiden :


 


FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT ;O att typ alla bilder är suddiga men alla är ju mobil foton ..


Måste sluta nu :)


Ska göra en headern åt Elin oxå :


 

(tryck på bilden för att komma till hennes blogg!)


Hejdå och ha en trevlig kväll ! :)


xoxo, Tilde ♥







Website Signs

HEJ, jag heter Tilde och är sjukt intresserad av fotografering och att bomba folks iPhone med egopics sen skickar jag dem tilll mig själv på kik eftersom jag har en bajs Samsung Galaxy Ace telefon. Är även en vanlig 12 åring som lever livet, läs, följ och

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards