♥UNICORN♥

Alla inlägg under september 2012

Av Tilde - 27 september 2012 19:52

Fick skratt anfall på träningen idag, med det var för att jag vart fäld av en tjej i laget (HON GJORDE DET INTE MED MENING) och då hade jag ju fortfarande bollen även fast jag låg på marken så då kom hon i all världens fart och tänkte ta bollen men när hon kom nära mig så klev hon på mit öra ._. Det gjorde sååååååå ont att jag fick skratt anfall istället för att vara en normal tjej och gråta -,..,-


Har gjort en 2 bilder om detta föresten;

   


Ja, ni ser ju säkert problemet ://


Måste gå nu ska kolla på tv med mamma :)


Puss,Tilde♥






Av Tilde - 27 september 2012 13:37

Hej, har precis slutat och sitter i bussen.. Ska på träning idag och de e sista träningen innan vintern :)

Fast jag e lite orolig för skolan för att förra veckan jobbade INGEN i matte boken på matten för att vår matte lärare sa att vi skulle jobba med matte blad sen idag så jobbade jag ju såklart matten men ändå ://

Måste gå, bloggar mer när jag kommer hem.

Puss,Tilde <3

Av Tilde - 25 september 2012 22:08

Hej, har precis duschat för jag varit.på träning och fick lite ångest över min dåliga kondition för att på torsdag är det sista träningen innan lovet för vintern :( Men har lovat mig själv att jag ska powerwalka minst 3 gånger per vecka! :D Jag har planerat på Tisdagar, Torsdagar och Söndagar blir det av ;) Fast börjar på söndag, måste sova nu ..

Puss, Tilde <3

Av Tilde - 25 september 2012 17:00

Hej :) Fick veta att förra veckan att jag har prov i NO nästa vecka på fredag, men fick även veta idag att vi har matte prov samma dag som NO provet oxå .. Sen veckan efter dem proven har vi SO prov, jag går i 6:an fick knappt EN läxa per vecka i min förra skola oxå kommer dem med sånt här :p Känns ju inte 100% att jag kommer klara det ..


Btw. När jag åkte bussen hem idag så åkte jag för långt och missade där jag skulle va och fick gå typ i 45 min sen var jag hemma .. När det brukar ta 20 min (Bara för jag e så lat bland)


Gjorde en macka igår som va för kungligt god, de var Banana split som var självaste mackan sen så hade jag nån nöt choklad i påse som smör.. En bild på det bara sådär;

 

^Lite suddig bild men den blev bara så :(^


Jag har ju knäppt bilder idag men det får ni se i helgen ;)


Må¨ste gå, ska snart på min fotbolls träning..


Puss,Tilde ♥


Psst.. Lägger in min profilbild på FaceBook här nu oxå bara för att:


 

^Och nej, jag e brunett ;) Mitt hår blir så när solen skiner på det^






Av Tilde - 24 september 2012 13:43

Har bloggat ett tag på blogg.se nu och de va SKIT tråkigt :( Tyckte de va roligare och enklare att blogga på bloggplatsen.se :)

Så ska börja här igen ;) Därimot så har jag studie dag idag ^^


Men först hette jag ju sevenheaven, sen mushalo, och nu sevenheaven igen :) Tyckte mest om det ;) Mne det är fortfarande samma blogg och allt förutom att jag ändrat namnet ^^


Har redigerat idag lite idag:


 

^Fast gjorde denna igår ..^

 

^Tog bort ett hål i marken och en spricka eller så i marken oxå :p^


Hade redigerat många fler fast hittar dem inte och pallar inte leta -...-


Ska på gården ikväll med Ida ♥ :3

Säkert fler ska oxå dit som jag inte har en aning om att dem ska komma :)

Jag tänkte göra så att om ett visst antal kommenterar på min blogg så ska jag lägga upp en video där jag sjunger..

Men vågar inte O~O"


Ska ska gå nu, ska testa lite olika smink stilar och hår stilar på mig själv ;*

Bilder senare ;) Eller imorn :)


Puss, Tilde ♥










 


Av Tilde - 19 september 2012 19:54

Gjort en video till en av min mest underbaraste vänner, Agnes ♥


Av Tilde - 17 september 2012 21:13

Förlåt för dålig uppdatering men men :pp Har ju skolan och sånt .. Var med min vän Lill Jill kallar jag henne :) idag föresten ... Nu header vad tycks? Och mamma har gått med på att jag säge rmitt riktiga namn bara om jag inte säger efternamnet :D Har kommit på att de finns så sjukt dryga personer som kommenterar "Kbry" på foton/statusar på fb men lixom om ni bryr er så lite varför ens kommentera????? Skit i det bara och gör nåt annat av er "dyr" bara tid i sånna fall    Har haft skol foto skulle kunna visa er men kan inte för jag kunde inte ens se på dem själv för min dator laggade så mkt att den aldrig laddade klart.


Ska till thailand föresten, ska växla in min månads peng (Som är på 300:-) och få 1500:- i thailändska pengar. Lill Jill har ju ett hus där i thailand och hon sa att en skit fin tröja hon såg kostade bara 79:- O.O


Har gjort bakgrunden själv föresten på min blogg :)


Vill bara gå in på photoshop och redigera nåt skit men orkar typ inte ://



- Tilde



   

  Vill haaaaaaaaaaaaaaaa   


  <-------- Jag när jag ser choklad :33

Website Signs

HEJ, jag heter Tilde och är sjukt intresserad av fotografering och att bomba folks iPhone med egopics sen skickar jag dem tilll mig själv på kik eftersom jag har en bajs Samsung Galaxy Ace telefon. Är även en vanlig 12 åring som lever livet, läs, följ och

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards